ΥΠΝΟΣ: To «φάρμακο» του κόσμου!

Ο Γάλλος ποιητής Πωλ Βαλερύ έλεγε πως ο καλύτερος τρόπος για να κάνεις τα όνειρά σου να βγουν αληθινά, είναι να ξυπνήσεις. Για να ξυπνήσεις όμως… πρέπει να κοιμηθείς και μάλιστα να κοιμηθείς καλά, να κοιμηθείς σωστά, να κοιμηθείς και να χορτάσεις, να κοιμηθείς και να ξεκουραστείς, να γαληνέψεις, να γεμίσεις τις μπαταρίες σου. 

«Ο υγιεινός ύπνος βοηθά το σώμα να παραμείνει υγιές και να αποτρέψει ασθένειες»

Σύμφωνα με την ψυχοθεραπεύτρια Ιωάννα Κωνσταντινίδου ο ύπνος αποτελεί κομβικό σημείο για το κορμί και το νου! «Ο ύπνος είναι μια βασική λειτουργία που επιτρέπει στο σώμα και το μυαλό μας να επαναφορτιστούν, αφήνοντάς μας ανανεωμένους και σε εγρήγορση όταν ξυπνάμε. Ο υγιεινός ύπνος βοηθά επίσης το σώμα να παραμείνει υγιές και να αποτρέψει ασθένειες. Χωρίς αρκετό ύπνο, ο εγκέφαλος δεν μπορεί να λειτουργήσει σωστά. Αυτό μπορεί να βλάψει τις ικανότητές μας στο να συγκεντρωθούμε, να σκεφτούμε καθαρά και να επεξεργαστούμε τις σκέψεις μας. Οι περισσότεροι ενήλικες χρειάζονται από επτά έως εννέα ώρες νυχτερινό ύπνο. Τα παιδιά και οι έφηβοι χρειάζονται πολύ περισσότερο ύπνο, ιδιαίτερα εάν είναι μικρότερα των πέντε ετών» επισημαίνει η κα Κωνσταντινίδου και μιλά για την επόμενη μέρα ως συνέπεια μιας προηγούμενης με κακό ύπνο. 

«Η αϋπνία και οι διαταραχές της διάθεσης συνδέονται στενά»

«Σκεφτείτε πώς σας κάνει να νιώθετε την επόμενη μέρα ο κακός ύπνος ή ο ανεπαρκής ύπνος. Πολλοί από εμάς, γινόμαστε γκρινιάρηδες και οξύθυμοι, δυσκολευόμαστε να συγκεντρωθούμε και δεν έχουμε ενέργεια. Μπορούμε να αντιδράσουμε υπερβολικά όταν τα πράγματα δεν πάνε όπως θα θέλαμε. Έτσι, είναι εύκολο να δούμε πώς η συνεχιζόμενη αϋπνία μπορεί να έχει ανησυχητικά αποτελέσματα. Η μακροχρόνια ανεπάρκεια ύπνου μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο χρόνιων προβλημάτων υγείας όπως οι καρδιακές παθήσεις και ο διαβήτης. Μπορεί επίσης να επηρεάσει σημαντικά τη διάθεσή μας. Η αϋπνία και οι διαταραχές της διάθεσης συνδέονται στενά. Η απώλεια ύπνου μπορεί να επηρεάσει τη διάθεσή μας και η διάθεσή μας μπορεί να επηρεάσει την ποιότητα και την διάρκεια του ύπνου» αναφέρει η ίδια και επικεντρώνεται σε μελέτες που δείχνουν ότι τα άτομα που στερούνται ύπνου αναφέρουν αύξηση της αρνητικής διάθεσης  (θυμός, απογοήτευση, ευερεθιστότητα, θλίψη) και μείωση της θετικής διάθεσης. «Η αϋπνία είναι συχνά ένα σύμπτωμα διαταραχών της διάθεσης, όπως η κατάθλιψη και το άγχος. Μπορεί επίσης να αυξήσει τον κίνδυνο, και ακόμη και να συμβάλει στην ανάπτυξη ορισμένων διαταραχών της διάθεσης» τονίζει η ψυχοθεραπεύτρια. 

Tips για έναν ποιοτικό ύπνο από την ψυχοθεραπεύτρια Ιωάννα Κωνσταντινίδου:

-Περιορίστε τη νυχτερινή σας έκθεση στο φως (πχ κινητό)

-Κάντε το περιβάλλον σας ιδανικό για ύπνο, πχ το καλοκαίρι να είναι σκοτεινό και να έχει δροσιά. Δοκιμάστε την σειρά μαξιλαριών Eco- Freeze ή Airfreeze για αίσθηση δροσιάς κατα την διάρκεια του ύπνου.

-Αφιερώστε χρόνο για να χαλαρώσετε με διαλογισμό ή διάβασμα

-Αποφεύγετε την καφεΐνη και τα βαριά φαγητά το βράδυ

-Αποφεύγετε την κατανάλωση αλκοόλ

-Μην ξεχνάτε πως ο ύπνος είναι βασικός για την ψυχή και το σώμα μας και πως ένας επαρκής ύπνος είναι αυτοφροντίδα.

Tips για έναν ονειρεμένο ύπνο από την Mat&Pil και το DreamBox :

-Απολαύστε το χαλαρωτικό τσάι που επιλέξαμε σε συνεργασία με τον Δρόμο του Τσαγιού λίγη ώρα πριν τον ύπνο

-Ψεκάστε 1-2 φορές στο μαξιλάρι σας τις απαλές αρωματικές νότες του Mat&Pil Pillow Mist – Dreamy

-Φορέστε την αφράτη μάσκα ύπνου Mat&Pil από οικολογικό αφρό μνήμης και τεχνολογία Eco-Freeze, που χαρίζει αίσθηση δροσιάς στα μάτια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Add to cart